Welcome To Shahriel Sanders Online Diaries.....Hope You Guys Like And Follow My Blog....Thanks.....:)

Fact About Me.....

Owke Hari Nie Saye Nak Beri Tahu Fakta Tentang Saya......:

1.Saye Suke Update Status Dekat FB.....(That Why Kengkawan Saya Panggil Saya Budak Status)
2.Saye Suke Buat Fake Relationship Dekat FB....(Tapi Tak Bermakna Saya Playboy)
3.Saya Nie Suke Ketawa Dan Senyum Bile IM Dengan Orang.....(So Jangan Mara Bile IM Dengan Saya)
4.Saya Nie Cengeng....(Tak Bermaksud Saya Nie Lemah)
5.Saya Tak Suke Orang Kutuk Belakang....Kalau Nak Kutuk Biar Face To Face...(Tapi Jangan  Melebih)
6.Saya Suke Wane Pink.....(Tapi Saya Bukan @#!$^% Yew)
7.Saya Tak Suke Orang Panggil Saya Sombong Dan Kurang Ajar.....(Sumpah Benci Giler)
8.Saya Tak Suke Orang Yang Hipokrit...(Time Senang Lupe Saya..Time Susah Baru Nak Cari)
9.Saya Tak Suke Orang Ambil Kesempatan Ke Atas Saya...(Jangan Pikir Lain Pulak)
10.Saya Akan Setia Pada Yang Satu.....(Kalau Dye Setia)

Hahahhaha.....That 10 Fact About Me......Thanks Sudi Bace........:) <3 <3 <3

8 comments:

  1. min said : Saya Tak Suke Orang Yang Hipokrit...(Time Senang Lupe Saya..Time Susah Baru Nak Cari).
    okayy min fara tak akan jady orang yang hipokrit , fara akan ingad jasa-2 min pada fara . time happy n snang saya akan ingad :) <3

    ReplyDelete
  2. ahhahhaa...ylah...thanks...:) <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. HEE ., and definitely I will miss you . take care carefully .

    ReplyDelete
  4. hahahahhahaha.........ok......u 2......dun be noty k.:P

    ReplyDelete